Zračna luka Osijek pruža uslugu rezervacije i prodaje karata za domaće i međunarodne letove.
Karte možete rezervirati i kupiti u našoj putničkoj agenciji i Zračnoj luci Osijek.
Kako bismo osigurali odgovarajuće usluge, potrebno je prilikom rezervacije putničke karte naglasiti kategoriju putnika, kao npr. dijete bez pratnje, osoba s posebnim potrebama, osoba kojoj je potrebna tuđa pomoć, osoba koja putuje s kućnim ljubimcem i dr.
Molimo putnike da pri rezervaciji putničke karte provjere ograničenja prijevoznika na količinu i težinu osobne i predane prtljage.
Putnička agencija Zračna luka Osijek
Adresa: Vukovarska 67, 31207 Klisa
Tel: +385 31 284611
E-mail: agencija@osijek-airport.hr
RADNO VRIJEME:
Ponedjeljak – petak 08:00 – 16:00
Osim rezervacije i kupovine svih zrakoplovnih karata na jednom mjestu možete rezervirati smještaj, turističke aranžmane, transfere i izlete za gotovo sve destinacije.
- Kupovina karte plaća se gotovinom ili karticama JEDNOKRATNO
- Aranžmani se mogu platiti karticama American/Diners do 6 rata
- Agencija izdaje elektronsku kartu za putnike
- Agencija obavlja prijavu leta (check-in) za putnike i šalje “boarding pass” (kupon)
Zračna luka Osijek d.o.o.
Vukovarska ulica 67, 31207 Klisa, Hrvatska
E-mail: info@osijek-airport.hr
OIB: 48188420009
Za više informacija o međunarodnim letovima kao i domaćim letovima Croatia Airlines-a i Trade Air-a, dostupni smo Vam u Zračnoj luci Osijek u redovnom vremenu od 07:00 – 15:00 i na telefone:
+385 31 514400
+385 31 514453
Cjenik naknada
Djeca od 2 do 12 godina imaju 50% popusta na tarifu, a djeca do 2 godine lete besplatno i ne naplaćuje im se naknada za usluge posredovanja pri prodaji zrakoplovnih karata.