Zračna luka Osijek pruža uslugu rezervacije i prodaje karata za domaće i međunarodne letove.

Karte možete rezervirati i kupiti u našoj putničkoj agenciji u Zračnoj luci Osijek.

Kako bismo osigurali odgovarajuće usluge, potrebno je prilikom rezervacije putničke karte naglasiti kategoriju putnika, kao npr. dijete bez pratnje, osoba s posebnim potrebama, osoba kojoj je potrebna tuđa pomoć, osoba koja putuje s kućnim ljubimcem i dr.

Molimo putnike da pri rezervaciji putničke karte provjere ograničenja prijevoznika na količinu i težinu osobne i predane prtljage.

Putnička agencija Zračna luka Osijek

Adresa: Vukovarska 67, 31207 Klisa

Tel: +385 31 284611

E-mail: agencija@osijek-airport.hr

RADNO VRIJEME:
Ponedjeljak – petak 08:00 – 16:00

Osim rezervacije i kupovine svih zrakoplovnih karata na jednom mjestu možete rezervirati smještaj, turističke aranžmane, transfere i izlete za gotovo sve destinacije.

  • Kupovina karte plaća se gotovinom ili karticama JEDNOKRATNO
  • Aranžmani se mogu platiti karticama American/Diners do 6 rata
  • Agencija izdaje elektronsku kartu za putnike
  • Agencija obavlja prijavu leta (check-in) za putnike i šalje “boarding pass” (kupon)
Cjenik naknada

Djeca od 2 do 12 godina imaju 50% popusta na tarifu, a djeca do 2 godine lete besplatno i ne naplaćuje im se naknada za usluge posredovanja pri prodaji zrakoplovnih karata.

Zrakoplovne karte možete kupiti direktno kod prijevoznika

Kontakt centri za putnike:

Trade Air

00385 91 6265111

putnici@trade-air.com

Wizz Air

060 5020 22

Eurowings

0044 (0) 330 365 1918